Dakako da je i na takav način moguće tumačiti ovaj evanđeoski odlomak, no valja se čuvati shvaćanja po kojemu bi jedno bilo dobro, a drugo loše. Ili da bi, za račun jednoga, trebalo izbjegavati drugo. Pravo kršćansko življenje uključuje i jedno i drugo. I kontemplaciju, odnosno molitveno prijanjanje uz Boga, i akciju, odnosno djelotvornu ljubav prema bližnjemu.
Bolji dio
Ne radi se o dobrom i lošem izboru, nego o dobrom i boljem izboru. Obje stvari su dobre, no jedna je ipak bolja.
Mi kršćani vjerujemo da je temelj svakog djelovanja uranjanje u Boga i pristajanje uz Božju volju. Potrebno je najprije tražiti Kraljevstvo Božje i pravdu njegovu, kao što nam to Isus govori na drugom mjestu. To je ono što je temeljno. Bez toga ne nemoguće išta drugo napraviti a da bude Bogu na slavu i ljudima na korist. Zato je molitva sastavni dio kršćanskoga života. nepojmljivo je da postoji kršćanin koji nije molitelj.
Drugi dio je također važan. No Bog može učiniti čudo i bez našeg nastojanja. Bog može svoje milosrđe obilno iskazati ljudima. Najredovitije ga iskazuje po djelovanju dobrih ljudi, ali može i bez njih. No obraćenje, osobno opredjeljenje za Boga i molitveno sjedinjenje s Bogom se ne može dogoditi ako mi zatvorimo svoje srce.
Marija je izabrala
Druga bitna stvar u ovom evanđeoskom odlomku je svijest o tome da je potrebno napraviti izbor. Mnogi znaju uzdahnuti da je život borba. No, iz kršćanske perspektive gledano, život je dar koji primamo i u njemu je potrebno izabirati. Svakodnevno.
Marija je primjer prepoznavanja trenutka i pristajanje uz Boga. Marta predstavlja tradiciju, strukture koje funkcioniraju svojim uhodanim ritmom. Marija je ona koja je sposobna istrgnuti se iz nametnutih okvira i učiniti ono što je u tom trenutku najpotrebnije.
Marija je izabrala bolji dio. Bolji i zato jer na kraju ovoga života sobom nosimo duhovne, a ne materijalne vrijednosti.
Preuzeto iz Liturgijskog listića varaždinske katedrale